CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

blink blink

Sunday, February 15, 2009

banyak nyer citer....

ari ni banyak citer..
sebab aku xnak melayan perasaan...
daripada aku jadi 'mental'...
bek aku luah perasaan kt blog ni...
hhuhuhuhu....
aku ase cam nak balik umah...
sebab bile aku balik umah...
aku lupe everything keserabutan aku ni...
huk3x...

tp nak jimat wit..
xleh balik slalu...
='(

kadang2 aku terpikir..
bile kita ada prob,
x semesti nyer share wif someone tu akan
membantu...
maksud aku..
kan orang slalu ckp..
share ur prob wif someone utk kurangkan tekanan..
tp kan...
bg aku...
aku dok kt satu tempat....
kdg2 sampai aku menangis pk prob tu....
aku akan lega sendiri...
n time tu aku dpt lihat jln penyelesaian nyer....

tu pendapat aku la...
sebab aku slalu mengalami nyer...
aku jenis x suke nak share prob aku kt org..
sbb t aku kene 'tepek' balik....
da slalu da kene...
tujuan aku nak share nak legakan kepala otak
aku ni jew.....
tp bile dpt makhluk allah yg susah nak memahami...
mcm tulah jadi nyer...

tp banyak gak efek bile pendam prob ni...
mls nak tulis.
juz nak bgtaw...
orang yang memendam perasaan or prob ni...
akan menjadi seorang yang terlalu mudah untuk terasa hati...
hahahaahahaha.
mmg btol pon...
tp itu lebih baik daripada berkongsi masalah dengan orang
lain tetapi menjadi lebey sakit hati...
so, korang leh nilai sendiri mane yg patot.

sebelum masuk ukm....
ada satu ari tu...
aku btol2 tensen dengan insan yang bernama lelaki...
aku xtau la sape yg salah...
kwn aku tu or aku...
tp tindakan die btol2 menjadikan aku terdiam..
aku xleh berpikir, ilang sumer perasaan aku...
satu petang tu...
aku g tasik kt area umah aku...
lebey kurang setangah jam bwk moto ngan 6o km/j...

aku bawak moto...
aku speed sampai nak dekat 100 km/j...
jalan kt situ mmg xbanyak kereta...
tengah speed moto...
aku menjerit sekuat-kuat hati aku...
aku pun x sedar time tu...
aku dah menangis....
huk3x.....
lega la sket wat mcm tu...
tp seriously....
bahaya sangat2...
kwn2...jgn ikot perangai aku...


mlm ni pon....
maybe sebab aku penat...
kebetulan tadi...
ntah la....
btol la orang ckp...
susah hidup ni bile kita jadi seorang yang mudah terasa...
kita akan jadi terlalu banyak berfikir...
termasuklah pk kan hal2 yg bukan hal kita....
huhuhuhu....
whatever la...

p/s : pandailah2 jaga diri korang supaya tidak menderita.... =p

0 comments: