CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

blink blink

Thursday, April 8, 2010

adnan sempit

baca tajuk entri.mesti dah boleh tahu tentang perkara yang mahu dikongsi. 
ya. 
cerita adnan sempit. 
filem yang ditayangkan di pawagam sekitar januari 2010. 
14 januari kalau x silap. 
namun, hanya pada 1 april 2010 bertempat di makmal pengajian melayu, fssk, ukm, saya berpeluang menonton cerita ini. 
untuk subjek filem melayu. terlepas gelak saya. 
tak mampu ditahan lagi. ya. 
5 bintang barangkali layak diberi. hilang resah dihati tatkala menonton cerita ini. 
dan,keesokan harinya.
2 april 2010. pensyarah saya yang turut mengajar subjek drama melayu. 
memutarkan adnan sempit sekali lagi tapi untuk kelas yang berlainan.
tapi, saya jadi dua kali lah tengok cerita ni. tapi x mengapa.
tak membosankan. 
dan penangan mat rempit...sehingga saat ini..saya masih menontonnya...ehehehhe. 
semangat tengok kt youtube. 
yeah!! 
adnan sempit sangat best. 
semoga banyak pemikiran yang dapat saya perhalusi untuk menjawab soalan exam nanti.
bukan sebarang tontonan ye. 
segala filem yang ditontonkan ketika kuliah filem melayu...perlu difikirkan pemikiran di sebalik cerita itu. ya..
nampak mudah. 
tapi bukan mudah. 
semoga dipermudahkan segala-galanya. 
eheheehhhe.
amin.

p/s-saya baru dua kali masuk pawagam. hahaahha. pengakuan berani mati. hihhhihi. pertama kali. 30 ogos 2005. cerita charlie n the chocolate factory di mid valley. kedua, 20 mac 2010. cerita under the mountain. di alamanda, putrajaya. heheehhe. ada sape2 nak belanje saya tengok wayang lagi x? ihihhihi. saya jenis x kesah n x begitu fanatik g cinema. sebab tu kot baru 2x tgk kt pawagam. ehehhhe

2 comments:

Umi Nazierah said...

Uissh..lectrer tayang Adnan Sempit dlm klaz, sempoi... dah tgk, Shaheizy Sam mmg best... dan lagi best kalo cter adnan sempit masuk exam,hahahahaha....

BuNgA PuJaAn mEkAr mEwAnGi said...

ahaahha.
tau xpe.
2x tengok.
jimat tiket wayang.
berbaloi x g tengok kt cinema awal2 ari tu.
aahaahha.
rehan amik pb filem melayu.
budak2 budaya punyer major.
memang gelak sorang2 time tuh.
masa kelas drama.
en nazri nak tayang lagi.
ok je. ahahha.
best2x!!
memang sempoi jek.
hik3x.
nanti nak try tgk kt cinema la.
citer pape.
ngan umi.
eheheheehhe