CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

blink blink

Sunday, July 26, 2009

sahabat...

sahabat,
aku rindu kenangan itu...
kenangan lalu yang tersemat utuh disanubari..

aku rindu gelak tawamu..
yang sentiasa menemani aku tiap waktu...

aku rindu pada wajahmu...
yang membuat aku tenang tika duka menyapa...

aku rindu pada suaramu...
yang tak lekang mengucapkan bicara padaku...

sahabat...
aku lemah tika kau pergi dariku...
aku tersungkur di padang persahabatan ini...

sahabat...
andai ku punya kesaktian...
akan ku selami jiwamu tanpa perlu kau tahu...
untuk ku tahu apa yang ada dihatimu...
agar aku tahu dimana silapku...

namun,
aku cuma insan biasa...
aku tak punya apa...
doaku hanya pada yang maha esa...
moga kau dan aku bersama semula...
seperti dahulu...

andai kau fikirkan aku tak layak menjadi sahabatmu...
tak mengapa...
aku terima segalanya...
mungkin...
kau mahukan sahabat yang sama cantik sepertimu...
siapalah aku disisi kamu....

andai aku menutup mata dahulu...
aku mahu kau tahu...
kaulah sahabat aku...
sampai penghujung waktu...

0 comments: